عشــــــــــــــــق!!!!!؟؟؟


توده شن ساحلی!!!!!!!!....

 

چه گویمت که نه قابل لمسی ونه دیدنی؟؟!!!!!

یک باره که ایی غلام حلقه به گوشت می شویم...

ناخواسته مطیع فرمان دلیم

در نهاد ادمی دم عشق .....

درونم غوغاییست مات و مبهوت من سر در گم شده ام

چه کنم ره پیش گیرم؟؟اگر به شاهراه نروم چه؟؟!!!

از مسیر منحرف شدم چه>؟؟؟

بی انصافی و بی عدالتی در حق معشوقم کنم چه؟؟

اخر این چیست که نه می دانم بروم/بمانم/برگردم.

..........ولی خوب فهمیدم که راه برگشت نیست

عشق من واقعی ایست

باید معشوقه ی خود را چنان به سامان برسانم

که خویش در حیرت بمانم...

ولی اگر معشوقه نیمه های راه تنهایم گذاشت چه

این چه اشوبی ست که در روح وجانم نهاده

ارام گیر دل نا ارامم که ....

الا به ذکر الله تطمئن القلوب

از من رنجیده خاطر مباش ای دوست و همراه دیرینه ام (دل)

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:,ساعت 14:32 توسط ROmisa| |


Power By: LoxBlog.Com